2012. november 28., szerda

Angyalműhely EXTRA!

Végre! Végre! Végre!

Megérkezett az Angyalműhely napról, az egyéni személyes dvd-m! :)
Annyira örültem  a kis narancssárga borítéknak mikor megláttam, hát még annak, ami benne volt...


Azért jelentkeztem erre a csodával határos angyali napra, mert általa nem csak én töltődhettem fel, hanem általam a családom is, illetve a történetem és a képek segítségével példát szeretnék mutatni azoknak a kerekesszékes lányoknak, akiknek talán még nincs elég bátorságuk vállalni a NŐiességüket!













Photo by Nánási Pál 
Smink: Törköly Anita 
Frizura: Szofrán Zsolt 

Hangulat felelősök: 
Angyali szakértők: Székelyhidi Ágnes, Kepes Ágnes, Szily Nóra, Holdampf Linda,
Varga Veronika, Marton Laura, Törköly Erika, Ördög Nóra és Pityu :)
Angyaltesók: Medics Alexandra, Regenbach Zsófia Alexandra, Lenkey Judit, Bem Judit, Bielik Zsófi, Keresztesné Tumbász Anikó

MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÖM AZ ANGYALAVATÓT! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése