2012. november 12., hétfő

1. nap - Lelkesedés és irodafitness




1. feladat: regisztráció az angyalmuhely.hu-n. Ezt igazából az előtt megtettem, mielőtt tudtam volna, hogy feladat… Adj meg szárnysegédet! Szárnysegéd az a személy, aki végig kísér az úton és támogatón lép fel, ha szükséges. Hm, ezen már elgondolkodtam kicsit, persze nem sokáig. Ki az, akinek ehhez lenne kedve? A feladatra Sziszkát, gimis-koleszos legjobb barátnőmet választottam, akivel nem rég élesztettük fel újra a kapcsolatunkat. Remélem, lesz kedve együtt működni a programban! :)
Maga a weboldal szerintem elég egyértelmű és egyszerűen kezelhető (de lehet, hogy csak én vagyok rutinos), mindenesetre az angyalmuhely blogján segítő jegyzetek is könnyítik az oldal használatát. Mindezek után beléptem újonnan elkészített Angyal-profilomba és megnéztem az 1. nap feladatait.
Bevallom először – ha már ott voltam - a neten néztem meg a feladatokat és utána a könyvben, de elismerem azt is, hogy kíváncsi kiscica lévén a párkapcsolatban élők programja után, rögtön (hátra? előre? ezt sose tudom) lapoztam az egyedülállók énidő naplójához. A váz valóban ugyanaz, csak a körítés kicsit más, mondjuk úgy a megfogalmazás. Azért a pasik, mindkét feladatsorban befigyelnek kicsit… ;)

Michelle Obama tanulságos gondolatit megfogadva (amit haha, nem árulok el, keressétek a könyvben vagy az oldalon! ;P ) megnéztem Nóri és Erika aznapi angyali üzenetét.
Bemelegítő gyakorlatként saját lejátszási listát kellett létrehozni a kedvenc zenéinkből, ehhez ők is adnak némi támpontot. A zenéket jó lenne reggelente pl.: ébredéskor vagy a fürdőszobában hallgatni, hogy jobban induljon a nap. Hát megnézném mit szólna ehhez a babám, a párom és a szomszéd szobában alvó anyám hajnali 5.20-kor…
Úgy döntöttem, hogy a lejátszási listát majd az irodába érkezvén hallgatom, amíg nem ér be a kollégám. Mivel digikukac munkánk van (8 óra mappázás monitor előtt), és állandóan fejhallgató van rajtunk, nem zavarjuk egymás köreit. Mehet a zene! Legutóbb nálam Robbie Williams.
A mai sport – bemelegítésként - egy teljes zeneszám végig ugrálása! Úgy képzelem ez hangulatfokozónak sem rossz, de azért mosolyogva elgondoltam kerekesszékesként ezt, hogy fogom megoldani?!
Amikor dolgozom, a kerekesszékből átülök irodaszékbe, mert az fel-le állítható, könnyebb az asztalhoz így idomulni. Nóri J.Lo-t említette alapnak, én mást választottam…



…és most képzeljétek el, hogy ezt full hangerőn, egy légpárnás irodaszékben popsirázva végig ugráljátok! Sírtam a röhögéstől magamon! :)  
A másik ilyen csúcspont a tisztító kúra, amire még (lévén tegnap óta van meg a könyv) sem lélekben sem alapanyagban nem voltam felkészülve. A frissen facsart citromlével, kölessel, zöldségekkel szemben egy energiaital, egy győri édes szendvicskeksz és két magos kifli állt. Ijedtemben előkaptam az íróasztal mélyéről a sárgacsomagos, vésztartalék abonettet és azt kezdtem majszolni szorgalmasan. Persze, ahogy Erikáék is mondják nem szentírás a program, el lehet térni tőle, ne de nehogy már az első nap elcsússzak ilyesmin. Valójában eléggé megoldás centrikus ember vagyok, igyekszem alternatívát keresni.
A hálacetliken is agyaltam, végül, hogy senkit ne zavarjon a hűtőn vagy a wc falán (mert nálunk csak ott van hely) a blogot neveztem ki felületnek.
A mai hála cetlim:


2 megjegyzés:

  1. hát, ha nekem reggel zenét kéne hallgatnom nem jól indulna a napom:)
    Ha egyedül vagyok otthon, nem szól sem Tv, sem zene. Falra is mászok 1-2 órás folyamatos zene után.
    Nekem a számok mindig a fájdalom, veszteség, negatív érzések átlépéséhez kellettek. Mostanában teszem be, ha jó kedvem van, de azt sem túl sokáig:) Én már itt megbuktam ha csinálnám a programot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Angyalképző lényege, hogy csak azt építsd be a napi rutinba, amitől jól érzed magad. Ha téged zavar a zene, nem kötelező, ez csak egy tipp! A program során vannak tippek,l amik állandósíthatóak és napi feladatok, amik segítenek az önismeretben vagy épp nyitni egy kicsit a világra. Semmi sem szent írás, de ha vállalod egy-egy lépés egész izgalmas lehet... ;)

      Törlés