2012. december 6., csütörtök

25. nap: Álomfejtő partiangyal



Elérkeztünk ahhoz a részhez, amikor a kb. 3hete leírt álmokat, álomfoszlányokat kezdjük elemezni, ehhez különböző netes portálok is segítségünkre lehetnek:

A várandósságom előtt szinte minden éjjel álmodtam, és az esetek 80%-ban valami borzasztóan negatívat: kergettek, lezuhantam, fék nélküli kocsiban ültem (nincs jogsim), felrobbantam, megcsaltak, becsaptak, leszúrtak, megöltek, megvertek, megettek… reggelre fáradtabb voltam, mint mikor lefeküdtem.
Az utóbbi időben keveset álmodtam, viszont élénken. Zömében fülledt vagy erőszakos álmaim voltak. Pont ma reggel azt mondta a párom:
- Szegénykém, nem tudom mit álmodtál, de azt mondogattad: „csak vajazó kést kaphatsz!” – ez viccesen hangzik, de valójában azt álmodtam, hogy egy amerikai típusú kertvárosban lakom – nem néztem mostanában Szülifelit -, nagy hó van és engem májon szúrt valaki, akit ismerek (a valóságban nem tudom ki az). Filmszerű volt az egész, a fájdalom viszont valódinak tűnt...Azért próbálom a dolgok jó oldalát nézni, azt mondják, ha valaki halálával álmodsz, az sokáig él… :)
Párszor voltak jós álmaim is pl.: a kis hazánkban kóborló fekete párducról vagy egy hajnalban balesetet szenvedett fehér buszról, mindezt természetesen a média megjelenés előtt… Egyszer volt egy előző életes álmom is, legalábbis a kineziológus, akihez akkoriban jártam, ezt mondta…
Szóval Angyalok, akinek van, álomfejtésre fel! Azért próbáljátok mindenben a pozitívat keresni!

Egy új ruha, egy új bizsu, hajcsatt vagy körömlakk... Este jöhet a shoppingolás vagy ha nincs rá keret egy kis barátnőzős csere-bere, hogy mégis csak legyen rajtad valami új, valami régi, valami használt, valami kék… ja, nem, az más. Bár ha úgy vesszük örök szövetséget köthettek az új, pozitívabb, angyalosabb énetekkel a szombati Angyalavató partin és ezt nem árt méltóképpen megünnepelni! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése