2012. november 14., szerda

3. nap: önkínzás és romantika


Szemöldökszedés, neeeeeeeeeeeeeeee…… ez a szerdai főfeladat! Utálatos dolog, de jobb rajta túl esni. Egy vigasztal: ez a szingliknek is kötelező! :P

 Azt hiszem, szakemberre bízom ezt a dolgot, indokolt esetben pl: borozgatás a kedvessel a halasztás megengedett… :) Már pedig ezt nem hagyom ki! Igaz hétköznap van, de egy pohár bor, talán nem árt meg. Szerencsére egy nagyobb probléma kibeszélésén már hétvégén túl estünk (megoldást is találtunk), így mára jöhet a novemberi Valentin nap (14.), színtiszta: ROMANTIKA.
Ahogy olvasom a könyvet és egyre jobban elmélyedek a feladatokban, gyakran elmosolyodom azon, hogy vannak olyan tippek, amiket már régóta én is, akár ösztönösen is alkalmazok és van, ami bizony még mindig fejlesztésre szorul… ilyen a teendő lista. Megírom, és sose jutok a végére… de azért jó érzés, ezt azt kipipálni rajta, így nekem az a módszerem, hogy csak 5 dolgot írok rá: nagyobb a sikerélmény. :)

A reggeli ébredést Bryan Tracey két gyakorlatával kezdem: háromszor elmondom magamban „Ma valami csodálatos dolog fog történni velem! Ma valami csodálatos dolog fog történni velem! Ma valami csodálatos dolog fog történni velem!” ez segít ráhangolódni a pozitív lehetőségekre. Az ember másképp áll a dolgokhoz, így a mantramondat általában bejön! A másik, - szintén 3x – a „Szeretem magam! Szeretem magam! Szeretem magam!” (bevallom ez kevésbé hitelesen szokott sikerülni, mert hát lássuk be, furán hangzik). Ezt kombinálva az Angyalműhelyben leírt légzés technikával, biztosan kellemes indul a reggel, persze azért a szundigomb is nagy találmány… :)
Hajrá Angyalok, egy tizedet teljesítettünk!


2 megjegyzés:

  1. A szemöldök gyanta 2 mp-ig fáj:)
    asszem több fájdalmat is kibírtál:)
    mijeaza visítozás kérem szépen?:))))
    nekem most ráadásul a festés után még viszketett is, pedig sosem szokott, de kaptam a kozmetikustól vmi nyugtató krémet rá és tényleg jó volt....hüle módon elfelejtettem megkérdezni a nevét

    VálaszTörlés
  2. agykontroll technika s mindenféle régi pozitív technikák, csak le kell porolni őket
    ismerj sokat és gyúrd össze:)

    VálaszTörlés