2012. november 14., szerda

2. nap: Tigris és pillangó


Nem volt túl egyszerű napom, a munkahelyen csapongtam és valahogy minden mást csináltam volna szívem szerint, csak a dolgomat nem… Hogy feldobjam magam kicsit kibővítettem a csajos-dögös-ugrálós playlistemet és azt hallgattam egész nap.
Like music: http://www.youtube.com/playlist?list=PLRFaXWnUImV9X8piIYFchvNjfnZ-v_pq0

Elkezdtem formába önteni a Karácsonyi Spirites ajándék tervemet is. Még nem voltam ilyen eseményen, nem tudom, hogy zajlik, mit lehet, mit nem, de arra gondoltam vihetnék két lufit: egyikbe lenne az üzenetem, a másikba a gyerekek dughatnának (akár segítséggel megírt) üzenetet vagy rajzot pl.: arról mi az ami bántja őket, amitől szomorúak és ha tudnánk szerezni egy hélium palackot, felfújás után elereszthetnénk a léggömböket közösen az udvaron, kvázi elengednénk a rosszat, hogy vidáman és új erővel ünnepelhessük a Karácsonyt! Székelyhídi Ági szerint jó ötlet, a lufikat már megvettem, csak palackot kéne szerezni…

Délutánra egyre gyengébbnek éreztem magam, kaptam egy enyhe vesegörcsöt. Nyűgös, morcos voltam mikor hazaértem. Anyukám és öcsém épp akkor ment le cigizni. Egy panel ötödik emeletén bérlünk lakást, sem a tulaj, sem én nem toleráljuk a bagófüstöt, így aki dohányozni akar, lemegy a ház aljába. Mikor felértem a kislányom békésen szunyókált a kiságyban, a párom épp elindult ügyintézni. Bekucorodtam a takaró alá és elbóbiskoltam, idejét nem tudom mikor szundítottam délután, de tény jól esett. Micimackós szófordulattal élve: ezt szeretik a Tigrisek! :) Anyám és tesóm lábujjhegyen közlekedtek nehogy felébresszenek minket. Majd egy óra múlva ébredtem, mondhatni szépre aludtam magam.
Este kezdetét vette a szeánsz (a körömlakkozást már reggel megejtettem). A lakótelepi lakásban még az őskád van, ami nagyon mély, számomra nehezen használható, de beköltözésünkkor (az esküvőnk is akkor volt, s nászajándékba) kaptam egy méretre szabott, fából készült, rácsos léc ülőkét, ami tulajdonképp egy deszka, ami a kád szélén támaszkodik meg. Vizuálisan kicsit szauna hatást kelt. Erre ülve vettem egy jó forró zuhanyt, és elhasználtam a flakon aljáról, lelkes pumpálással kinyert kedvenc krémtusfürdőm utolsó cseppjeit. Tusolás közben az összes szépészkedést, gyanta, haj, kencefice pakolást beiktattam. Kipróbáltam Anita sós-olivaolajos arcradírját is, egészen felfrissített! Bár a párom nem tudott az esti terveimről, kérés nélkül meglepett egy laza nyak-váll masszázzsal, isteni volt! A szeánsz végére elmondhatom, hogy akár a gubóból kikelt pillangó újjászülettem!
Egy kiadós alvás és egy ráérős szépítkezés szinteket dob az ember nőérzetén!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése