2012. december 11., kedd

30.nap: Valami új kezdete…



Az Angyalképző utolsó napja valaminek a vége és a kezdete is egyben. Nóri és Erika arra biztatnak, hogy maradjunk tudatosak, a már felvett jó szokásainkat őrizzük meg és fordítsunk magunkra naponta minimum 30 percet. Ha követtétek velem együtt a programot, ez igazán nem lesz nehéz! Folytathatjuk továbbá a Halogatás lista írást (hármasával, hogy kevésbé legyen ijesztő) és a tudatos napirend ill. programtervezést. Apropó, ma van a hálavacsi a szárnysegéddel.

Meghatódtam mikor megnéztem a lányok búcsú videóját… (Most tényleg vége? Ennyi volt? Nincs több tipp, videó, kedves biztatás  – enyhe kétségbe eséssel kevert megható pillanatai a fél-interaktív búcsúnak az angyalmuhely.hu –n, miközben azért büszke is vagyok magamra, hogy „igen, végig csináltam!”) Kicsit úgy érzem magam, mint amikor szeretsz egy tévé sorozatot vagy olvasol egy jó könyvet, megtörténik a hepiend, a királyfi elveszi a királylányt és hopp vége a sztorinak. Nem lezáratlan, tök pozitív, de mégis bánod, hogy vége… csak még egy kicsit, csak még pár napig hadd merüljek el abban, ami jólesik a lelkemnek..! Az Angyalképző folytatása az ÉLET. Egy tudatosabb, boldogabb, nőiesebb, felszabadultabb élet, és csak rajtunk múlik miként alakítjuk!


A mai nappal ténylegesen véget ért a 30 napos Angyalképző programom, amit 3534 perccel azaz 58,9 óra énidővel (vagy ahogy én hívtam angyalidővel zártam) - azt hiszem ez elég jó eredmény!:)
Köszönöm mindazoknak, akik támogattak a program során, különösen Anyukámnak , férjemnek, valamint Koppány Rolandnak (kisöcsém :) Hruskó Erikának, Székelyhidi Áginak, Csuka Joli PP tréneremnek, Hiba Dóri babafotósnak,  angyalhugicáimnak: Lenkey Judynak, Medics Szandinak, Regenbach Zsófinak és az Angels' Army teljes csapatának! <3 :)

Az Angyalképzőt bátran ajánlom minden olyan lánynak, nőnek, aki szeretne egy kicsit tudatosabb és kiegyensúlyozottabb életet élni vagy akár család, gyerek mellett meglelni azt a picike pluszt, ami feldobja a mindennapjait. Ez alatt az egy hónap alatt, nagyon jól éreztem magamat, sok vidámságban, örömben, felismerésben és megismerésben volt részem és kerekes székesként is bátran ajánlom, mert nincs a programban megoldhatatlan feladat (legfeljebb néha kicsit újraformáljuk a kihívást :) ehhez ajánlom "segédanyagként" az Angyalképzőről vezetett blogomat: http://angyalido.blogspot.hu/

Sok olyan feladat volt, ami már az életem része, de néhány új szokást is sikerült beépíteni, ilyen az álomnapló, a hálacetli és a rendszeres edzés. Figyeltem a bőrápolásra Törköly Antia, és az étrendemre Nagy Eszter Anna tanácsai által és a lelki békémre Székelyhídi Ági útmutatásával. Akadtak felemelő, megható vagy épp "magamba szállós" pillanatok... Az Angyalműhely nap (a Schwartzkopf jóvoltából) hatalmas élmény és energiabomba volt nekem és amennyiben a későbbiekben módom lesz rá, szeretnék részt venni egy Soul és egy Life napon is, valamint továbbra is ellátogatok a budapesti Angels’ Spiritekre.

Íme a végére a blogolvasóknak egy kis feladat: az én kedvenc napjaim az alábbiak voltak: 1, 4, 8, 9, 13, 16, 19, 22, 23, 25, 27 (keressétek vissza! ;)
Még egyszer mindenkinek köszönöm, élmény volt veletek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése