2012. november 21., szerda

9. nap: Csokoládés-zöldcitromos sajttorta



A mai kihívás számomra igazán testhez álló, mert bár nem vagyok egy konyhatündér, sütni imádok! Ha van miből és van mivel… Sajna a mai feladatot, működő képes sütő hiányában (nem buktam!) elhalasztom. Mikulásra, ha minden igaz, hitelből veszünk egy új tűzhelyet és akkor indulhat a buli! :)
Már az ünnepeket is nagyon várom!

Régebben borzasztóan rá voltam kattanva Nigella Lawson főzőműsoraira és receptjeire, mert nem feltétlen drága alapanyagokból, percek alatt igazán érzékletesen (igaz kalóriát nem számolva), buja ételcsodákat volt képes az asztalra varázsolni. Valahogy olyan hatással volt rám a műsora, hogy túl azon, hogy éhes lettem, annyira belelkesedtem a 30. perc végére, hogy úgy éreztem azonnal sütni-főzni akarok valamit! Nigella, a maga formásan teltkarcsú alakjával igazán nőies jelenség, és hihetetlen élvezettel tudja előadni tudományát. Nagyon sok receptjét elkészítettem már, még a megboldogult Szerémi utcai albérletünk konyhájában, azóta is visszasírom… Akkoriban rendszeresen tartottunk házi-, szülinapi- és karácsonyi partikat, amire rendszeresen sütöttem. A specialitásom az elmaradhatatlan muffin és az alkalmi sajttorták lettek. Most a nagy kedvencünk, az egyszerre kellemesen fanyar, mégis édeskés a csokoládés-zöldcitromos sajttorta receptjét és fotóit osztanám meg veletek! Ezzel mindig garantált a siker! :)




Párom, a z általam sütött sajttortával :)

Sajnos angolul találtam meg, de csak, hogy érezzétek a feelinget... :)


***
Délután megvolt az első hivatalos Power Plate edzésem Csuka Jolival, hát még a fülcimpám is belebizsergett! Egészen sok gyakorlatot meg tudtam csinálni, pedig – szégyen – évek óta nem volt lehetőségem tornázni… A légzésre kell nagyon figyelnem, ugyanis torna közben annyira koncentrálok a feladatra, hogy elfelejtek levegőt venni, s ez ugyebár nem túl egészséges... ;P
Joli és a PP nagyon átmozgatott és kellemesen kifáradtam! Szerencsére semmim se fájt, de utána egy pózban aludtam végig az éjszakát, még a szemüvegem is rajtam maradt... :)

Edzés a Power Plattel - azért az angyalszárnyak befigyelnek :)


2 megjegyzés: