2012. december 10., hétfő

29.nap: Programszervezés



Ha volt a program alatt szárnysegéded, holnap este ünnepeld őt meg egy hálavacsival és hála ajándékkal (valami „angyali” aprósággal)! Szerdára pedig már most tervezd meg az estédet! Nos, ezzel könnyű dolgom, lesz: szépülni fogok a csütörtöki Karácsonyi Angels” Spiritre! Már nagyon várom! :)
Az Angyalbiblia azt tanácsolja, hogy a következő 2-3hétre gondosan táblázzuk/tervezzük be a napjainkat, tűzzünk ki célokat, határidőket! Ha folytatjuk a hagyományt ez a szokás beépül a mindennapjainkba és megkönnyítheti az életünket. A határidőnapló minden nő jóbarátja…! :)
Én minden évben veszek egyet és több- kevesebb sikerrel használom is, ám vannak erre kifejezettem okos telefonra letölthető alkalmazások is.

Ma csodálatos dolog történt velem:
Alighogy meghirdettem a munkahelyemen az adománygyűjtést a Wesley ovi számára, megkeresett az egyik kollégám és elmesélte, hogy az énekkarhoz ellátogatnak az ovisok, most szerdán és együtt fognak énekelni! Erről nem is tudtam, kicsi a világ! Meghívtak a karácsonyi ünnepségre és én örömmel elfogadtam! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése