2012. december 5., szerda

24.nap: Angyalruha és Mikulás



Ma elővesszük az újholdkor és teliholdkor írt listát és kielemezzük, mi sikerült belőle, mi nem, mi indult meg a változás rögös útján… A telihold az elengedést, az újhold az új dolgok bevonzását segíti, a két lista pedig az önismeretedre fókuszál picit.

Este, ha egy totál új outfitre nem is futja az Angyalavató bulira, a gardróbot kell átfésülni fehér ruhadarabokért. A fehér kényes szín: piszkolódik, sápaszt, kövérít, de… ha megfelelően használod pl.: színes kiegészítőkkel, nagyon fel lehet dobni!
Én már a héten kezdtem ráhangolódni erre a szettre, de még nem döntöttem véglegesen. A feeling minden esetre megvan: Jókat pletyizünk a csajokkal a facebookon az angyalképző csoportban, gőzerővel dolgozom a hontalan ovi projekten, éneklek a munkahelyem karácsonyi kórusában és már javában meglepiket gyártok…és hangolódom!




Egyébként most van a Télapó estéje. Nálunk az történt, hogy én, mint a Mikulás szárnysegédje - hah ha :) - mindenkinek csempésztem valami meglepit, hol az ablakba, hol az ágyra, hol a kiságyra akasztott "My first Christmas" feliratú fehér prémes, rózsaszín plüss zokni-csizmába... Mindenki nagyon örült az apróságoknak, jó volt látni, hogy a 22 éves nagyobbik öcsém és az 52 éves Apukám ugyanúgy ráizgul a kinder tojásra (főként a benne rejlő játék összeszerelése miatt :), mint a férjem a virgács-szivarra.... A poén az volt, hogy annyira rákészültem másokra, hogy én nem kaptam semmit... végül kisebbik öcsém megkínált a kinder csokijából. :D
Hiába, egyik legszebb ajándék az őszinte öröm és a testvéri szeretet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése