2012. december 7., péntek

26. nap: Kényeztető péntek: bőrradír, manikűr, masszázs és sok-sok alvás



Holnap van a nagy nap! Várod már?
Ha igazán ráhangolódtál, akkor olyan lesz, mint egy esküvő vagy egy kerek évfordulós szülinap. Az ilyen nagy eseményekre pedig illik rápihenni. Miután mindent lecsekkoltunk a buli körül és gondosan áttanulmányoztuk a hét elején megírt karrier tervünket, Erika és Nóri a videó üzenetben figyelmeztet arra, hogy ezt a program lejárta után is minél sűrűbben nézegessük (és persze tegyünk is érte). A héten a papír-írószerboltban nem bírtam ellenállni és megvettem egy könyv vastagságú vonalas füzetet, aminek a borítóján rengeteg különböző ajtó van. Magamban elneveztem lehetőségek könyvének…

"A sors nem más, mint egy ajtó, de te döntöd el, hogy belépsz-e rajta vagy visszafordulsz."  

A nap hátralévő részében a szépülésé és lazításé a főszerep. A lányok azt javasolják, ma kivételesen rendeljünk házhoz valami finom ételt és adjuk át magunkat a relaxnak. Ebbe belefér akár egy masszázs is. Én őt ajánlom (megbeszélés alapján Budapesten házhoz is megy és nagyon érti a dolgát :) :

Éva (+36 30 400 9889)
Teljes test (60perc) 3000Ft
Rész masszázsok:
Hát,nyak,váll (30perc) 1300Ft
Derék és lábak (30perc) 1000Ft 
Talp (50perc): 2500Ft

Én azt hiszem ami a vacsit illeti a sushi és a Wasabi mellett döntök, és utána szépre alszom magam… :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése