2012. december 9., vasárnap

27-28.nap: Angyalavató és kívánságlámpás



Szombat: Party time! :)
Ha minden jól ment, meg volt a helyfoglalás, meghívók kiküldése, szépülés, nagy alvás, akkor mára csak a buli maradt. Én sosem voltam az a magamat ünnepeltető fajta, ezt most sem tudtam levetkőzni teljesen… így hát meghirdettem az Angyalavatót, piros vs. fehér dress kóddal, és egy kis cselhez folyamodtam. A legtöbben ugyanis úgy tudták az angyallá válásomat ünnepeljük (ez részben igaz is volt), de valójában három (köztük a férjem) fiúismerősünk decemberi szülinapját ünnepeltük! Folyt a sör, forralt bor és mézes pálinka, jó kedvünk lett hamar! Volt hát nagy meglepi, mikor a Tranzitba beállított öcsém -  aki szintén decemberi – a tortával és rajta a „3”-assal, amit senki se tudott először hova tenni…


A buli nagyon jól sikerült, zárásig maradtunk! :)

Vasárnap:
A józanodás és kívánságlámpás napja…
Visszagondolva az elmúlt egy hónapra és összegezve a történteket, azt hiszem egész jól sikerült teljesíteni a programot. A legtöbb feladatot akadálytalanul teljesítettem, amin kellett picit módosítottam. A 30 napos program segített kicsit jobban fókuszálni magamra és olyan énidőket teremteni, amit valószínűleg magamtól nem tennék, vagy nem venném észre, hogy az az. Az Angyalképző legjobban a tudatosításban és az egészségesebb énkép kialakításában volt nagyon hatékony, hálás vagyok, hogy szeptemberben ráleltem az Angels’ Army csapatára, hogy általuk és a könyv, valamint a programjaik által még jobban kiteljesedhettem! A programnak sok olyan pontja van, amit ezután is tartani fogok pl.: a hálacetlit, csak már ez hálanapló formájában! :)
Sajna sikerült kollektíven kissé megfáznunk, Mima manóm is belázasodott, így nem tudtunk elmenni otthonról. A kívánságlámpást azért valamikor beiktatjuk. Addig is Jacquie Lawson egy képeslapjával búcsúzom, bennem hasonló hangulatot keltett… :)
http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3346761&path=98301


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése